Nuon


Nuon

4.2 op basis van 124 stemmen


Nuon is één van de grootste energieleveranciers (energiereuzen) van Nederland. Het levert namelijk stroom en gas aan meer dan 1,9 miljoen particulieren, organisaties en bedrijven in heel Nederland. Energiebedrijf Nuon is een klein onderdeel van het grote Vattenfall. Een van Europa's grootste bedrijven op het gebied van de productie en distributie van onder andere stroom, gas, warmte en koude.

Naast de levering van stroom en gas biedt Nuon haar klanten ook een groot aanbod aan energiebesparende diensten en producten aan. Dit kan bijvoorbeeld door middel van het Nuon Energiedak,  extra isolatie, een zuinigere CV-Ketel, slimme ventilatie en het vervangen van oude apparatuur. In totaal produceert deze energieleverancier ongeveer 18 terawattuur aan elektriciteit en het heeft in Nederland ongeveer 4.500 werknemers. Oftewel, een van de grote spelers binnen de Nederlandse energiemarkt. Wilt u meer weten? Lees dan hieronder verder of bekijk hier de website van Nuon!

Bedrijfsgegevens

Naam: Nuon. (Vattenfall)
Acties in: Nederland.
Markt: Particulier en Zakelijk.

Adres: Postbus 40021
6803HA Arnhem

Vergunninghouder Electriciteit: Ja.
Vergunninghouder Gas: Ja.
Lid geschillencommissie: Ja.

Beoordelingen Nuon

Een beoordeling toevoegen kan onder aan de pagina.




Nuon


SKU



UPC



Model


Altijd tevreden geweest als klant bij Nuon. Overstap verliep heel goed en kosten bijna geen moeite. Communicatie per mail en post is erg duidelijk. On

Aug 23, 2017 by Anoniem

Naam: Michel • 
Woonplaats: Amersfoort • 
Titel: Tevreden klant 

Altijd tevreden geweest als klant bij Nuon. Overstap verliep heel goed en kosten bijna geen moeite. Communicatie per mail en post is erg duidelijk. Online via Mijn Nuon account is ook veel informatie te vinden of te wijzigen. Kreeg tijdens mijn overstap nog een gratis tablet ook. Wellicht op termijn weer overstappen voor een scherpere deal maar momenteel blij als klant van Nuon.



Goed geholpen door de klantenservice van @Nuon, verhuizing online doorgeven lukte niet, binnen drie werkdagen reactie + oplossing. Toppie.

Jun 30, 2016 by Anoniem

Naam: Tim B. • 
Woonplaats: Onbekend • 
Titel: Goed geholpen 

Goed geholpen door de klantenservice van @Nuon, verhuizing online doorgeven lukte niet, binnen drie werkdagen reactie + oplossing. Toppie.



Ben al 6 jaar met tevredenheid klant van de Nuon. Goede communicatie en redelijk goed te bereiken via de telefoon. Prijzen kunnen wellicht wat lager m

Jun 30, 2016 by Anoniem

Naam: Wilhelm • 
Woonplaats: Groningen • 
Titel: Redelijk goed 

Ben al 6 jaar met tevredenheid klant van de Nuon. Goede communicatie en redelijk goed te bereiken via de telefoon. Prijzen kunnen wellicht wat lager maar voor de servic e krijgen ze van mij een voldoende.



Nuon is al vele jaren mijn energieleverancier.
Is niet de goedkoopste maar wel de in mijn ogen de eerlijkste.
Nuon verrekent netjes de zonnepaneel o

Jan 02, 2016 by Anoniem

Naam: John • 
Woonplaats: Boven-Leeuwen • 
Titel: Hr. 

Nuon is al vele jaren mijn energieleverancier.
Is niet de goedkoopste maar wel de in mijn ogen de eerlijkste.
Nuon verrekent netjes de zonnepaneel opbrengsten met je gebruik.
Elke twee maanden een overzicht van het gebruik, netjes.
Ik heb niets aan kado's zoals laptops, ipads etc. die je toch zelf betaalt, die kan ik zelf wel kopen daar heb ik geen electra-en gasleverancier voor nodig.
Ik blijf bij Nuon.



Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

Nov 17, 2015 by Anoniem

Naam: Nawaz • 
Woonplaats: Huizen • 
Titel: NUON ? Niet doen. 

Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

1. Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
2. Na een berekende en afgesproken maandbedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in rekening.
3. Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindeloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
4. Bij de jaareinde afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
5. Als je, je contract opzegt dan proberen ze je alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes op te leggen voor te laat betalingen enz. Terwijl dit eerder nooit gebeurt, zolang je het contract niet opgezegd hebt.



Aangemeld voor de cashback actie, goeie actie met een mooie korting. Top!

Feb 10, 2015 by Anoniem

Naam: Rob v. D. • 
Woonplaats: Den helder • 
Titel: Goeie actie 

Aangemeld voor de cashback actie, goeie actie met een mooie korting. Top!



Al jaren klant. Laatst aangemeld voor blijven loont. Ondanks dat het vast niet de goedkoopste is vind ik Nuon een prettige energieleverancier.

Jan 16, 2015 by Anoniem

Naam: Danny • 
Woonplaats: Middelburg • 
Titel: Prima 

Al jaren klant. Laatst aangemeld voor blijven loont. Ondanks dat het vast niet de goedkoopste is vind ik Nuon een prettige energieleverancier.



Het is alsof je helemaal niet van energieleverancier bent gewijzigd.Je merkt er helemaal niets van.

Dec 14, 2014 by Anoniem

Naam: Paul • 
Woonplaats: Stompetoren • 
Titel: Niks gemerkt 

Het is alsof je helemaal niet van energieleverancier bent gewijzigd.Je merkt er helemaal niets van.



Nette, duidelijke afhandeling overstap. Laag vastrecht.

Dec 14, 2014 by Anoniem

Naam: Lotte • 
Woonplaats: Arnhem • 
Titel: Prima 

Nette, duidelijke afhandeling overstap. Laag vastrecht.



Aangemeld voor Blijven loont, goede actie om loyale klanten te belonen!

Nov 04, 2014 by Anoniem

Naam: H.G. • 
Woonplaats: Purmerend • 
Titel: Blijven loont 

Aangemeld voor Blijven loont, goede actie om loyale klanten te belonen!



Opzich goed maar na enkele jaren zit ik volgens mij wel wat duurder.

Aug 12, 2014 by Anoniem

Naam: Sjors • 
Titel: Oke 

Opzich goed maar na enkele jaren zit ik volgens mij wel wat duurder.



Tot nu toe alles prima verlopen, nu wachten op de eindafrekening.

Aug 12, 2014 by Anoniem

Naam: C.H.J.WH. • 
Titel: Nuon 

Tot nu toe alles prima verlopen, nu wachten op de eindafrekening.






3.8
5.0

12
12
Altijd tevreden geweest als klant bij Nuon. Overstap verliep heel goed en kosten bijna geen moeite. Communicatie per mail en post is erg duidelijk. Online via Mijn Nuon account is

Nuon


Betalingsgegevens

Acceptgiro: Mogelijk.
Kosten per acceptgiro: €1,82
Automatisch incasso: Ja. (Mogelijk)
Kosten 1e herinnering: €0,-
Kosten 1e herinnering: Minimaal €40,-
Kosten verhuizing: Gratis.

Voorschotsgegevens

Wijziging mogelijk: Ja.
Methode: Online.
Hoeveelheid: Onbeperkt.
Verlaging: Maximaal 10%
Verhoging: Onbeperkt.

Online diensten

Online meterstanden doorgeven.
Aanmelden voor Blijven Loont.
Een verhuizing doorgeven.
Maandvoorschot wijzigen.
Persoonlijke gegevens wijzigen.
Maandfactuur bekijken.
Energieverbruik bekijken.
Ontdek uw bespaarkansen.

Overige

Duurzaamheid: Niet duurzaam.
Een van de grootste energieleveranciers.
Meer dan 2 miljoen klanten!

Downloads

Stroometiket.
Algemene voorwaarden.

Direct naar;

 

Gratis Samsung tablet bij Nuon

Wanneer u nu kiest voor groene energie van Nuon dan ontvangt u een Samsung Tablet cadeau! Daarnaast profiteert u ook nog eens van een gratis energiescan. Een handige manier om inzicht in uw energieverbruik te krijgen die tevens met een 9,4 wordt beoordeelt door Nuon klanten. Ontvang ook groene stroom uit Nederland en Gas met CO2-compensatie en ontvang een gratis Samsung Galaxy Tab E 9.6 ter waarde van €199,00. Meer weten? Ga dan naar de website van Nuon!

Nuon Actie met gratis Samsung Tablet!

 

Waarom Nuon?

goedkope-energie-en-gas-energieleverancier-nuon

Wanneer u kiest voor NUON dan kiest u voor een betrouwbare, goedkope en ook duurzame energieleverancier. Binnen de visie wordt er vooral gekeken naar een lange termijn groei voor hun klanten, aandeelhouders, het milieu en de maatschappij als totaal. Eind 2012 waren er ongeveer 5.200 mensen werkzaam bij deze energieleverancier. De samenwerking met Vattenfall, een van de grootste elektriciteit- en warmteproducent van Europa, zorgt voor een betrouwbare en goedkope levering van energie en gas. De energieleverancier is dit jaar door de Consumentenbond beoordeeld met een 6,5. Meer weten? Lees hier meer over Nuon!

 

Voordelen

 
Voordelen Nuon Innovatieve producten.Voordelen Nuon Deskundig personeel.
Voordelen Nuon Kies uit een groot aanbod.Voordelen Nuon Kies voor jarenlange ervaring.
Voordelen Nuon Duurzaam en bewust.Voordelen Nuon Ontvang advies aan huis.
Voordelen Nuon Altijd betrouwbare levering.Voordelen Nuon Profiteer ook van Nuon Exclusief!

 

Oplopende korting tot 25% met Nuon Blijven Loont!

Bij energieleverancier Nuon doen ze al een tijdje wat nieuws. Ze belonen namelijk ook vaste klanten met een mooie korting. Profiteer nu ook van ‘Blijven loont’! Met Blijven Loont profiteert u als loyale klant van Nuon van een jaarlijks oplopende korting op stroom. Dus hoe langer u klant blijft, hoe hoger de korting wordt! (Maximaal 25% op de kosten voor stroom.) Dit energiecontract is maandelijks opzegbaar en de standaard korting geldt zolang u klant blijft. U kunt op deze manier profiteren van een oplopende korting tot wel 25 procent op het leveringstarief van stroom per kWh! Wanneer u nu overstapt naar Blijven Loont dan profiteert u direct van 5% korting op het leveringstarief van stroom per kWh! Meer weten over deze unieke actie of direct uw maandbedrag berekenen? Ga dan naar de website van Nuon!

 

Nuon Blijven Loont voor vaste klanten

 

Overstappen naar Nuon

Wilt u ook profiteren van de voordelen van Nuon? Dat is tegenwoordig heel snel geregeld. Overstappen is namelijk heel eenvoudig en kost u slechts enkele minuten. Wanneer u een voordelig en passend energieproduct op de website van Nuon gevonden heeft kunt u zich eenvoudig online aanmelden. Na uw online aanmelding krijgt u automatisch bevestiging via mail of post en direct gaan uw 14 dagen bedenktijd in. Binnen deze bedenktijd kunt u altijd nog zonder opgaaf van reden annuleren. Wanneer uw bedenktijd verlopen is wordt uw overstap door Nuon in gang gezet. Dit wordt allemaal voor u gedaan, ook wordt uw eventuele huidige energiecontract voor u opgezegd. U hoeft zelf voor de overstap alleen eenmalig uw meterstanden door te geven, op basis hiervan kan uw oude energieleverancier namelijk een juiste eindafrekening maken. Meer weten? Neem dan een kijkje op de website van Nuon.

 

Energiepakketten bij Nuon

U kunt bij energieleverancier Nuon een keuze maken uit diverse voordelige energiecontracten voor een onbepaalde periode of een vaste periode. De Vaste Prijs energiepakketten hebben een vaste looptijd. Namelijk 1,2, 3 of 5 jaar. De Flexibele energiepakketten hebben een variabele energieprijs en zijn maandelijks opzegbaar. Hiernaast kunt u tevens kiezen voor de voordelige Nuon Blijven Loont actie, waarbij u profiteert van een oplopende korting op stroom tot wel 25 procent! Wanneer u op zoek bent naar een milieubewust energiepakket dan kan u kiezen voor het energiepakket Groen, dit is een extra bewuste keuze. Bekijk en vergelijk hieronder de verschillende energiepakketten of lees meer op de website! Bekijk hier alle energiepakketten van Nuon!

Nuon 1 Jaar Vast

Nuon Blijven Loont

3 Jaar Vast

Vaste lage tarieven.Altijd een actueel tarief.Vaste lage tarieven.
Nuon regelt uw overstap.Nuon regelt uw overstap.Nuon regelt uw overstap.
€250,- Cadeau!Tot 25% korting op stroom!Gratis Samsung tablet!

Uitgelichte reviews

Onderstaande reviews werden door bezoekers als zeer nuttig ervaren.

Goed geholpen door de klantenservice van @Nuon, verhuizing online doorgeven lukte niet, binnen drie werkdagen reactie + oplossing. Toppie.

Tim B.

Al jaren klant. Laatst aangemeld voor blijven loont. Ondanks dat het vast niet de goedkoopste is vind ik Nuon een prettige energieleverancier.

Danny

Nuon Zakelijk

Bent u ondernemer? Of misschien een winkel of groot bedrijf? Energieleverancier Nuon biedt ook veel verschillende energiecontracten voor het MKB, ZZP'ers en Grootzakelijke klanten. Wilt u meer weten over de mogelijkheden op het gebied van zakelijke energie? Bekijk hier alle energiecontracten voor zakelijke klanten!

 

Energie besparen met Nuon

Nuon is er ook om u te helpen bij het besparen op uw energieverbruik. Door deskundig advies, handige tips en levering en installatie van bijvoorbeeld isolatieoplossingen, nieuwe HR-ketels en andere energieproducten kunt u uw energiekosten flink naar beneden schroeven. Ook voor de installatie van zonnepanelen is dit uw energieleverancier. Meer weten over de mogelijkheden om energie te besparen? Lees dan meer op de website van Nuon!

 

Storingen

Heeft u last van een storing? Maak hier dan melding van! Hebt u geen stroom thuis? Of wordt uw water niet warm omdat u geen gas heeft? Meldt dan uw storing op het gratis telefoonnummer 0800-9009. Dit telefoonnummer is 24/7 bereikbaar voor al uw stortingen op het gebied van stroom en gas.

 

Annuleren

Hebt u zich bij Nuon aangemeld? Maar hebt u zich bedacht? Dan kunt u uw aanmelding annuleren. Die kan binnen 14 werkdagen na uw aanmelding. Maar hoe eerder, hoe beter! Wanneer u uw aanmelding op tijd annuleert is dit volledig kosteloos. Alle energieleveranciers zijn namelijk online verplicht om 14 dagen bedenktijd te bieden. Dus wilt u uw aanmelding nog annuleren? Neem dan direct contact op met de Nuon klantenservice.

 

Nuon Klantenservice

Hebt u een vraag? Wilt u uw contract opzeggen? Of wilt u een klacht doorgeven? Neem dan contact op met de Nuon klantenservice. U kunt de Nuon klantenservice op werkdagen bereiken tussen 08:00 en 22:00. Maak hiervoor gebruik van de chat op de Nuon website. Hebt u liever persoonlijk contact? Bel dan naar het telefoonnummer 0900 0808. Dit nummer is bereikbaar tussen 08:00 en 18:00. U betaalt hiervoor alleen uw gebruikelijk belkosten. Vanuit het buitenland is dit nummer overigens te bereiken via + 31 26 845 02 71. Bent u klant als ondernemer? Bel dan naar het nummer 020 89 20 255. Dan krijgt u direct contact met de Ondernemersdesk.
Naast de chat en telefoon kunt u Nuon ook bereiken via Social Media. Nuon is namelijk op werkdagen van 08:00 tot 21:00 uur aanwezig of Facebook en Twitter.

Bezoekadres Nuon
Hoekenrode 8, Amsterdam-Zuidoost

 

Verhuizen

Gaat u verhuizen? Dan kan uw Nuon energiecontract gewoon meeverhuizen! Het is dan wel belangrijk dat u uw verhuizing tijdig doorgeeft. Op deze manier weet u zeker dat uw weer tijdig stroom en gas in uw nieuwe woning heeft. Geef uw verhuizing 2 weken voor de sleuteloverdracht door via het verhuisformulier op de website van Nuon. Geef vervolgens uw meterstanden 5 dagen na uw sleuteloverdracht door. Hiermee kan Nuon namelijk tijdig een eindafrekening voor uw oude woning maken. Deze ontvangt u binnen 4 weken na uw verhuizing. Overigens raden wij na een verhuizing wel aan om de markt opnieuw te vergelijken. De kans is namelijk groot dan uw stroom- en gasverbruik gewijzigd is. Waardoor de kans groot is dat u te veel betaalt!

 

Verlengen

Bent u tevreden met uw contract bij Nuon? Dan is het ook mogelijk om uw contract te verlengen. Vlak voor het verlopen van uw huidige contract ontvangt u altijd een nieuw aanbod van Nuon. Laat u niks weten? Dan gaat u automatisch over op de variabele tarieven. Accepteert u het verlengaanbod? Dan ontvangt u vaak weer stroom en gas tegen scherpe vaste tarieven. Ondanks dat verlengen soms aantrekkelijk lijkt adviseren wij altijd wel om het aanbod met de markt te vergelijken. De kans is namelijk aanwezig dat u ergens anders flink goedkoper uit bent.

 

Klachten

Het kan natuurlijk zijn dat u niet tevreden bent. Geef dan uw klacht door aan Nuon! Dan kunnen jullie de klacht namelijk eventueel samen oplossen. Neem contact op met de klantenservice door te bellen of gebruik te maken van de live chat. De klantenservice is aanwezig tussen 08:00 en 22:00 uur (op werkdagen). En komt u er samen niet uit? Stuur dan u klacht rechtstreeks naar het managementteam Klantenservice van Nuon. Dan neemt Nuon binnen 5 dagen na het ontvangen van uw brief contact met u op.

Management Nuon Klantenservice Klachtbehandeling
PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

Wanneer u vervolgens nog niet tevreden bent met de oplossing dan kunt u contact opnemen met De Geschillencommissie. Deze zullen uw klacht behandelen en een bindend advies uitbrengen omtrent de oplossing.

 

Nuon opzeggen

Bent u Nuon klant? En wilt u opzeggen? Dat kan heel eenvoudig. Kies nu wat voor u het beste past. Wilt u energie blijven ontvangen? Kies dan gewoon een nieuwe energieleverancier uit. Deze zorgt namelijk dat uw contract bij Nuon wordt opgezegd. Wilt u helemaal geen energie meer ontvangen? Zeg dan zelf uw energiecontract op. Opzeggen kan eenvoudig en snel via mail, post of telefonisch. Wanneer u nu uw contract opzegt dan ontvangt u binnen 8 weken uw eindafrekening!

 

Nuon vergelijken

Wilt u alle energiepakketten van Nuon of prijs vergelijken? Maak dan gebruik van onze energievergelijker. Met onze energievergelijker vergelijkt u eenvoudig energiepakketten van Nuon en de andere bekende energieleveranciers. Op deze manier weet u direct waar u het voordeligst uit bent! Voer hieronder u verbruik in en check direct wat voor u het goedkoopste is.

Ervaringen met Nuon

Bent u klant bij Nuon? Of klant geweest bij Nuon? Laat dan ook uw ervaring achter op onze website. Hiermee helpt u andere bezoekers tijdens het vergelijken van energie aanbieders. Klik nu op onderstaande button en laat uw ervaring achter. Positief of negatief, alle reviews worden toegelaten.

 
Laat nu een review achter en maak kans op een €100,00 Bol.com cadeaukaart!

Voeg een beoordeling toe.


Beoordeling toevoegen
* Verplichte velden

Nuon SKU UPC Model
Altijd tevreden geweest als klant bij Nuon. Overstap verliep heel goed en kosten bijna geen moeite. Communicatie per mail en post is erg duidelijk. On
Aug 23, 2017 by Anoniem
Naam: Michel • 
Woonplaats: Amersfoort • 
Titel: Tevreden klant 

Altijd tevreden geweest als klant bij Nuon. Overstap verliep heel goed en kosten bijna geen moeite. Communicatie per mail en post is erg duidelijk. Online via Mijn Nuon account is ook veel informatie te vinden of te wijzigen. Kreeg tijdens mijn overstap nog een gratis tablet ook. Wellicht op termijn weer overstappen voor een scherpere deal maar momenteel blij als klant van Nuon.


Goed geholpen door de klantenservice van @Nuon, verhuizing online doorgeven lukte niet, binnen drie werkdagen reactie + oplossing. Toppie.
Jun 30, 2016 by Anoniem
Naam: Tim B. • 
Woonplaats: Onbekend • 
Titel: Goed geholpen 

Goed geholpen door de klantenservice van @Nuon, verhuizing online doorgeven lukte niet, binnen drie werkdagen reactie + oplossing. Toppie.


Ben al 6 jaar met tevredenheid klant van de Nuon. Goede communicatie en redelijk goed te bereiken via de telefoon. Prijzen kunnen wellicht wat lager m
Jun 30, 2016 by Anoniem
Naam: Wilhelm • 
Woonplaats: Groningen • 
Titel: Redelijk goed 

Ben al 6 jaar met tevredenheid klant van de Nuon. Goede communicatie en redelijk goed te bereiken via de telefoon. Prijzen kunnen wellicht wat lager maar voor de servic e krijgen ze van mij een voldoende.


Nuon is al vele jaren mijn energieleverancier.Is niet de goedkoopste maar wel de in mijn ogen de eerlijkste.Nuon verrekent netjes de zonnepaneel o
Jan 02, 2016 by Anoniem
Naam: John • 
Woonplaats: Boven-Leeuwen • 
Titel: Hr. 

Nuon is al vele jaren mijn energieleverancier.
Is niet de goedkoopste maar wel de in mijn ogen de eerlijkste.
Nuon verrekent netjes de zonnepaneel opbrengsten met je gebruik.
Elke twee maanden een overzicht van het gebruik, netjes.
Ik heb niets aan kado's zoals laptops, ipads etc. die je toch zelf betaalt, die kan ik zelf wel kopen daar heb ik geen electra-en gasleverancier voor nodig.
Ik blijf bij Nuon.


Nuon !! NEEEE. Nooooit.Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.Redenen waarom niet.
Nov 17, 2015 by Anoniem
Naam: Nawaz • 
Woonplaats: Huizen • 
Titel: NUON ? Niet doen. 

Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

1.Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
2.Na een berekende en afgesproken maandbedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in rekening.
3.Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindeloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
4.Bij de jaareinde afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
5.Als je, je contract opzegt dan proberen ze je alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes op te leggen voor te laat betalingen enz. Terwijl dit eerder nooit gebeurt, zolang je het contract niet opgezegd hebt.


Aangemeld voor de cashback actie, goeie actie met een mooie korting. Top!
Feb 10, 2015 by Anoniem
Naam: Rob v. D. • 
Woonplaats: Den helder • 
Titel: Goeie actie 

Aangemeld voor de cashback actie, goeie actie met een mooie korting. Top!


Al jaren klant. Laatst aangemeld voor blijven loont. Ondanks dat het vast niet de goedkoopste is vind ik Nuon een prettige energieleverancier.
Jan 16, 2015 by Anoniem
Naam: Danny • 
Woonplaats: Middelburg • 
Titel: Prima 

Al jaren klant. Laatst aangemeld voor blijven loont. Ondanks dat het vast niet de goedkoopste is vind ik Nuon een prettige energieleverancier.


Het is alsof je helemaal niet van energieleverancier bent gewijzigd.Je merkt er helemaal niets van.
Dec 14, 2014 by Anoniem
Naam: Paul • 
Woonplaats: Stompetoren • 
Titel: Niks gemerkt 

Het is alsof je helemaal niet van energieleverancier bent gewijzigd.Je merkt er helemaal niets van.


Nette, duidelijke afhandeling overstap. Laag vastrecht.
Dec 14, 2014 by Anoniem
Naam: Lotte • 
Woonplaats: Arnhem • 
Titel: Prima 

Nette, duidelijke afhandeling overstap. Laag vastrecht.


Aangemeld voor Blijven loont, goede actie om loyale klanten te belonen!
Nov 04, 2014 by Anoniem
Naam: H.G. • 
Woonplaats: Purmerend • 
Titel: Blijven loont 

Aangemeld voor Blijven loont, goede actie om loyale klanten te belonen!


Opzich goed maar na enkele jaren zit ik volgens mij wel wat duurder.
Aug 12, 2014 by Anoniem
Naam: Sjors • 
Titel: Oke 

Opzich goed maar na enkele jaren zit ik volgens mij wel wat duurder.


Tot nu toe alles prima verlopen, nu wachten op de eindafrekening.
Aug 12, 2014 by Anoniem
Naam: C.H.J.WH. • 
Titel: Nuon 

Tot nu toe alles prima verlopen, nu wachten op de eindafrekening.


3.8 5.0 12 12 Altijd tevreden geweest als klant bij Nuon. Overstap verliep heel goed en kosten bijna geen moeite. Communicatie per mail en post is erg duidelijk. Online via Mijn Nuon account is Nuon