Heeft u ervaring met de energieproducten of service van energieleverancier ENGIE? Voeg hem dan toe op onze website en help andere consumenten tijdens het vergelijken van energieleveranciers. Bent u benieuwd wat andere vinden van deze energieleverancier? Lees dan meer op deze pagina!
ENGIE vergelijken
Wilt u alle energiepakketten van ENGIE met de markt vergelijken? Dat kan! Maak dan gebruik van onderstaande vergelijker. Voer hieronder uw verbruik in en klik op het logo van ENGIE. Dan vergelijkt u enkel de energiepakketten van energieleverancier ENGIE. Wilt u ENGIE ook vergelijken met andere energieleveranciers? Klik dan niet het ENGIE logo aan maar laat alle energieleveranciers in de vergelijker terug komen. Zo ziet u direct waar u het goedkoopste uit bent!
Over ENGIE
Voordelige prijzen, duurzaamheid en een uitstekende service, dat staat centraal bij energieleverancier ENGIE. ENGIE is onderdeel van het grote ENGIE Nederland Retail B.V. en het energiebedrijf krijgt van de Consumentenbond een rapportcijfer 7,1! Tevens werd de klantvriendelijkheid van deze energieleverancier in 2010 beoordeeld met een mooie 8! Lees hieronder de ervaringen van andere consumenten die klant zijn of klant zijn geweest bij ENGIE. Hebt u zelf een ervaring of beoordeling die u wilt delen? Voeg hem dan toe en help andere consumenten met het kiezen van een geschikt energiebedrijf!
Energiepakketten ENGIE
Overweegt u klant bij ENGIE te worden? Momenteel kunt u kiezen uit onderstaande energiepakketten met elk hun eigen voordelen. Kies nu voor vaste of variabele tarieven. En een vaste of een variabele looptijd. Wat heeft uw voorkeur? Zekerheid of flexibiliteit? Kijk voor meer informatie op de website van ENGIE!
Ervaring met ENGIE toevoegen
Consumenten die een ervaring hebben met energieleverancier ENGIE kunnen deze eenvoudig achterlaten op onze website. Hiermee helpen zij andere consumenten met het vergelijken van energieleveranciers op basis van kwaliteit en prijs. Door middel van ons ratingsysteem valt te zien dat ENGIE een ruime 8 scoort op basis van meer dan 90 stemmers. Hiermee ontvangen ze één van de hoogste scores op onze website.Naast de resultaten op onze website heeft ENGIE ook resultaten uit eigen onderzoek. Hierbij krijgt het een gemiddeld 8,6 op basis van meer dan 1250 beoordelingen. Daarnaast geeft 97% van de klanten aan dat ze ENGIE zouden aanbevelen. Benieuwd wat andere zo al zeggen over ENGIE? Hieronder kunt u de ervaringen lezen van consumenten die deze hebben ingestuurd via onze website! Ook een ervaring of beoordeling achterlaten? Dat kan onderaan de pagina!
Ingezonden ervaringen met ENGIE
Hieronder vindt u de ervaringen van andere consumenten met service en kwaliteit van ENGIE!
Geachte Heer e/o mevrouw,Bij deze wil ik een klacht indienen over de telefoontjes van uw bedrijf betreffende de overstap van energieleverancier. I
ENGIEproduct 0.3Geachte Heer e/o mevrouw,
Bij deze wil ik een klacht indienen over de telefoontjes van uw bedrijf betreffende de overstap van energieleverancier. Ik wil hierover NIET meer gebeld worden. Ik ben al zó ver dat ik telefoontjes van afgeschermde nummers niet eens meer aanneem.
Graag ontvang ik een bevestiging van dit schrijven, wanneer ik in de toekomst weer geconfronteerd word met telfoontjesd dan zal ik mijn klacht indienen bij de de daarvoor bestemde instantie’s.
Hopend u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groet,
C.L. Degenhart
Meppelweg 831
2544 AW Den Haag
Waardeloos bedrijf. Bij overstap nu al het 4e contract gekregen. Fout na fout wordt er gemaakt. Klantenservice slecht bereikbaar. Fouten toegeven zijn
ENGIEproduct 0.3Waardeloos bedrijf. Bij overstap nu al het 4e contract gekregen. Fout na fout wordt er gemaakt. Klantenservice slecht bereikbaar. Fouten toegeven zijn ze slecht in, ligt nooit aan hun eigen kunnen.
Overgestapt naar Engie nalv telefoongesprek met een tussenpersoon. Het aanbod was aantrekkelijk, en alle overstapkosten incl. de eventuele boete zoude
ENGIEproduct 0.3Overgestapt naar Engie nalv telefoongesprek met een tussenpersoon. Het aanbod was aantrekkelijk, en alle overstapkosten incl. de eventuele boete zouden door Engie worden betaald, beloofde de telefonist. Vervolgens ligt op de mat een boete van 600 euro, afkomstig van onze oude leverancier. Navraag bij Engie levert niets op, ook niet nadat ze op ons verzoek het telefoongesprek met de tussenpersoon hebben afgeluisterd. Op de vraag of wij dat gesprek ook mogen terughoren is het antwoord grappig genoeg steeds nee - dat zou niet kunnen wegens privacyredenen. De boete blijft staan, Engie biedt nog aan een klein deel te betalen, maar steekt verder de kop in het zand als het gaat om de valse beloften.
Kortom een vervelende, leugenachtige leverancier die ik iedereen ten sterkste zou afraden.
Na intentie tot overstap naar andere leverancier, kreeg ik telefoon van een engie medewerker die mij een verbeterd contract aanbood. De volgende dag o
ENGIEproduct 0.3Na intentie tot overstap naar andere leverancier, kreeg ik telefoon van een engie medewerker die mij een verbeterd contract aanbood. De volgende dag ontving ik de verklaring ter ondertekening om klant van engie te blijven. Onmiddellijk ondertekend terug gezonden. Nadien geen bericht meer van Engie. Ik belde zelf de klantendienst op die mij net zo een (ander) verbeterd contract aanbood. Opnieuw daags nadien schriftelijke vraag om klant te blijven, die ik onmiddellijk terug zond. Sindsdien totale windstilte. Ik zond een nieuwe mail met de vraag wat gebeurt er nu : blijf ik klant of niet? Geen antwoord
Is dat de manier wxaarop Engie met klanten omgaat? Totale minachting? Als klant zelfs geen antwoord waard?
Erg blij met mijn nieuwe Nest thermostaat. Dat was voor mij eigenlijk de belangrijkste reden om over te stappen. Was voorheen ook best tevreden over N
ENGIEproduct 0.3Erg blij met mijn nieuwe Nest thermostaat. Dat was voor mij eigenlijk de belangrijkste reden om over te stappen. Was voorheen ook best tevreden over Nuon maar overstappen blijft toch voordeliger.
Deze energieleverancier is prima om naar over te stappen maar blijven plakken is denk ik duurder. Verder niks speciaals qua dienstverlening. Zelf na e
ENGIEproduct 0.3Deze energieleverancier is prima om naar over te stappen maar blijven plakken is denk ik duurder. Verder niks speciaals qua dienstverlening. Zelf na een jaar weer gekozen voor een andere energiemaatschappij in verband met de prijzen.
Niet overgestapt maar ENGIE gekozen als eerste energieleverancier. Tot nu toe erg tevreden over de communicatie en het prijsniveau. Heb niet het idee
ENGIEproduct 0.3Niet overgestapt maar ENGIE gekozen als eerste energieleverancier. Tot nu toe erg tevreden over de communicatie en het prijsniveau. Heb niet het idee dat ik bij andere leveranciers veel goedkoper uit ben. Daarnaast vind ik het wel prettig dat de geleverde energie duurzaam is. Ik blijf voorlopig klant bij ENGIE.
Wij hebben goede ervaringen met Engie. bij problemen die we telefonisch kenbaar maken worden we deskundig en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
ENGIEproduct 0.3Wij hebben goede ervaringen met Engie. bij problemen die we telefonisch kenbaar maken worden we deskundig en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ook bij een verhuizing was alles correct geregeld en konden we ons nieuwe adres meteen alle energie weer gebruiken.
Was voorheen als eens klant geweest bij Electrabel en ENGIE is hun nieuwe naam. Ondanks de nieuwe naam is de service nog steeds prima (uit eigen ervar
ENGIEproduct 0.3Was voorheen als eens klant geweest bij Electrabel en ENGIE is hun nieuwe naam. Ondanks de nieuwe naam is de service nog steeds prima (uit eigen ervaring). Daarnaast heb ik nu ook nog eens duurzame groene energie, hier betaal ik volgens mij niks extras voor. Uiteindelijk 20 euro per maand goedkoper uit dan bij de Nuon, dus ik zeg top!
Ondanks de problemen die nog speelde met nieuw systeem en verhalen op internet van problemen bij Electrabel is overstappen geen probleem geweest. Ook
ENGIEproduct 0.3Ondanks de problemen die nog speelde met nieuw systeem en verhalen op internet van problemen bij Electrabel is overstappen geen probleem geweest. Ook jaarafrekening is soepel verlopen. Alleen djurt het te lang (drie weken) voor je geld terug ontvangt.
De service is goed en de overstap is zonder problemen verlopen. Nog een zeer hoge welkomstkorting ontvang ook!
ENGIE product 0.3De service is goed en de overstap is zonder problemen verlopen. Nog een zeer hoge welkomstkorting ontvang ook!
Snelle en accurate overstap. Snelle reactie op mijn online aanmelding.
ENGIE product 0.3Snelle en accurate overstap. Snelle reactie op mijn online aanmelding.
De overdracht verloopt soepel, ik werd keurig op de hoogte gehouden.
ENGIE product 0.3De overdracht verloopt soepel, ik werd keurig op de hoogte gehouden.
Voordelige energieleverancier, ben er al jaren klant. Tot nu toe is de service altijd goed geweest en ontvang ik elk jaar netjes op tijd mijn eindafre
ENGIEproduct 0.3Voordelige energieleverancier, ben er al jaren klant. Tot nu toe is de service altijd goed geweest en ontvang ik elk jaar netjes op tijd mijn eindafrekening.
Binnen enkele minuten overgestapt, alles verliep prima. Ook een goeie prijs.
ENGIE Binnen enkele minuten overgestapt, alles verliep prima. Ook een goeie prijs.
Response: Mooizo. Veel plezier met jouw nieuwe energieleverancier.
product 0.3Eenvoudig overgestapt via de website van Electrabel.
ENGIE product 0.3Eenvoudig overgestapt via de website van Electrabel.
Goedkope energiecontract afgesloten!
ENGIE product 0.3Goedkope energiecontract afgesloten!
3.2 5.0 17 17 Geachte Heer e/o mevrouw,Bij deze wil ik een klacht indienen over de telefoontjes van uw bedrijf betreffende de overstap van energieleverancier. Ik wil hierover NIET meer gebel ENGIE
Ervaring ENGIE toevoegen
Hebt u zelf ervaring met de dienstverlening van energieleverancier ENGIE? Voeg deze dan toe en help andere tijdens het vergelijken van energieleveranciers. Druk nu op onderstaande button en vul het beoordelingsformulier in om uw ervaring met ENGIE achter te laten. Na het inzenden zullen wij uw ervaring controleren en zo spoedig mogelijk online zetten. Wilt u later uw review nog wijzigen of verwijderen? Neem dan contact met ons op om dit te regelen. Dit kan via ons contactformulier.
Waardeloos bedrijf. Bij overstap nu al het 4e contract gekregen. Fout na fout wordt er gemaakt. Klantenservice slecht bereikbaar. Fouten toegeven zijn
Ervaringen met ENGIEproduct 0.3Waardeloos bedrijf. Bij overstap nu al het 4e contract gekregen. Fout na fout wordt er gemaakt. Klantenservice slecht bereikbaar. Fouten toegeven zijn ze slecht in, ligt nooit aan hun eigen kunnen.
3.2 5.0 17 17 Geachte Heer e/o mevrouw,Bij deze wil ik een klacht indienen over de telefoontjes van uw bedrijf betreffende de overstap van energieleverancier. Ik wil hierover NIET meer gebel Ervaringen met ENGIE