Overstappen naar Budget Energie


Overstappen naar Budget EnergieWilt u ook profiteren van lage prijzen, een gewoon goede service en stroom en gas zonder extra poespas? Stap dan ook over naar Budget Energie! Budget Energie houdt het graag simpel en eenvoudig. Zo ook met overstappen! Als u wil overstappen naar Budget Energie dan hoeft u eigenlijk alleen wat gegevens achter te laten op de website. De rest wordt allemaal voor u geregeld. Bent u benieuwd hoe het werkt? Hieronder leggen we het in enkele stappen uit. Direct energiepakketten vergelijken? Ga dan naar de website van Budget Energie!

 

Zo gaat het in zijn werk

Als u wil overstappen naar Budget Energie dan kunt u dit doen in een paar simpele stappen. Aan de totale overstap bent u erg weinig tijd kwijt. Daarnaast is overstappen ook nog eens gratis. Dus wat houdt u tegen? Het gaat als volgt;

  1. Ga naar de website van Budget Energie en vergelijk de diverse energieproducten. Door uw verbruiksgegevens in te vullen, kunt u in een paar muisklikken, zien welk energiepakket het meest voordelig is. Op dit moment kunt u kiezen voor een modelcontract of een vast energiecontract met een looptijd van 1 of 3 jaar.
  2. Kies het energiecontract dat het beste bij uw wensen past en sluit deze af door enkele persoonlijke gegevens achter te laten op de website van Budget Energie.
  3. U ontvangt automatisch bevestiging van uw aanmelding. Na uw bevestiging zullen 14 dagen bedenktijd in gaan. Binnen deze bedenktijd kunt u nog kosteloos en zonder opgaaf van reden annuleren.
  4. Na uw bedenktijd zal Budget Energie zorgen dat uw oude energiecontract wordt opgezegd. Hier hoeft u zelf niets voor te doen.
  5. Budget Energie regelt uw nieuwe aansluiting en zal u informeren wanneer de overstap definitief in gang gezet wordt.
  6. U moet eenmalig uw meterstanden door te geven. Op basis van deze gegevens kan uw oude energieleverancier een juiste eindafrekening opstellen.
  7. Gelukt! U ontvangt bericht van Budget Energie dat uw overstap geslaagd is en u begint direct te profiteren van alle voordelen van deze energieleverancier.

 

Energieproducten Budget Energie

Wanneer u wilt overstappen naar Budget Energie dan heeft u de keuze uit 3 verschillende energiepakketten. Wanneer u kiest voor vaste leveringstarieven dan heeft u geen last van prijsstijgingen zolang het energiecontract loopt. Budget Energie heeft een vast energiecontract voor 1 of 3 jaar. Wanneer u kiest voor het modelcontract dan heeft u geen vaste looptijd. Daarnaast hebt u variabele leveringstarieven. Dit betekent dat uw energieprijzen regelmatig wordt bijgewerkt naar de actuele prijzen. Bekijk in onderstaande tabel welk energiepakket het beste bij uw wensen past. Klik op de button ‘’Meer informatie’’ om direct de energiepakketten op prijs te vergelijken op de website van Budget Energie.

1 Jaar

3 Jaar

Variabel

Vast tarief voor 12 maanden.Vast tarief voor 36 maanden.Altijd een actueel tarief.
Nu €75,00 Korting!Nu €150,00 Korting!Geen vast contract.
Altijd groene stroom!Altijd groene stroom!Altijd flexibel!

 

Waarom kiezen voor een overstap naar Budget Energie?

Er zijn diverse redenen te bedenken waarom u naar Budget Energie zou moeten overstappen. Zo biedt de energieleverancier stroom en gas tegen lage tarieven. Hierbij maakt het niet uit of u een bestaande of nieuwe klant bent. Daarnaast is stroom altijd duurzaam. Dus extra goed voor het milieu. En naast de energie zelf biedt Budget Energie ook nog een gewoon goede service. Bent u benieuwd wat u kunt besparen door over te stappen naar Budget Energie? Bereken het dan op de website van de energieleverancier!

 

Ervaringen Budget Energie

Onderstaande beoordelingen zijn door bezoekers op onze website achtergelaten. Wilt u zelf een review achterlaten? Ga dan naar het bedrijfsprofiel van Budget Energie en klik op de button beoordeling toevoegen.

Budget Energie SKU UPC Model
In juli 2018 mijn contract afgesloten met Budget Energie in de MediaMarkt bij een medewerker van Budget Energie. Het contract was voor 3 jaar vertelde
Feb 28, 2019 by Anonymous
Naam: Patricia • 
Titel: Nooit doen 

In juli 2018 mijn contract afgesloten met Budget Energie in de MediaMarkt bij een medewerker van Budget Energie. Het contract was voor 3 jaar vertelde het meisje (Esra Kot) mij, maar na de vraag of ik er ook 3 jaar aan vast zou zitten werd mij verteld dat ik er maar 1 jaar aan vast zou zitten. Na een maand kreeg ik mijn eerste kostenoverzicht en ook de kosten vielen veel hoger uit dan wat het meisje bij de MediaMarkt mij verteld had. Na telefonisch contact met de klantenservice bleek hier helaas niet veel meer aan te doen natuurlijk. Helaas had de jongenman die ik aan de telefoon had mij niet verteld dat de "wettelijke korting" op stroom hier nog van af moest en dat dit niet meegenomen wordt in het maandelijkse overzicht (op zich al vreemd). Nu recentelijk contact in verband met onderstaand verhaal kwam ik er dus achter dat de kennis van medewerkers van Budget Energie ver te zoeken is.

Nu ga ik in april 2019 emigreren en moet ik dus van mijn energiecontract af. Ik netjes geïnformeerd wat te doen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik de maximale afkoop boete van € 100,- moet betalen die staat voor een resterende looptijd van 2-2,5 jaar van je energiecontract. Toch gek als je verteld wordt dat je maar een jaar aan je contract vast zou zitten. Daarnaast moet ik ook mijn cadeaubon van MediaMarkt van € 75,- terug betalen die ik kreeg bij het afsluiten van mijn contract als ik binnen een jaar mijn abonnement zou opzeggen. Totale boete dus € 175,-. Uiteraard was ik het hier niet mee eens en heb ik me kapot gemaild en gebeld tot aan de CEO Caroline Princen aan toe. Nu bleek dat er in mijn contract staat dat er MAXIMAAL € 50,- van de cadeaubon mag worden teruggevorderd. Als ik dit niet had gezien hadden die naaibakken dus gewoon € 25,- extra (teveel) aan boete berekend.
Ook gek als je 2/3 deel van een jaar klant bent geweest dat je dan ook 2/3 van zo'n bon moet terugbetalen (wat sowieso al belachelijk is dat je hem überhaubt moet terug betalen). 1/3 van zo'n cadeaubon is wat dat aangaat toch wat reëler.
Al met al is Budget Energie dus absoluut niet flexibel en gaat het alleen maar om de cijfertjes en niet om de menselijke kant. Ze berekenen het MAXIMALE door wat ze wettelijk mogen en denken er niet eens over na om wat schappelijker te zijn in hun boetes in uitzonderlijke gevallen.
Eindstand: Met tegenzin moet ik nu een boete gaan betalen waarvan ik van mening ben dat ie veel te hoog is naar aanleiding van de aan mij verstrekte informatie en word ik als consument eigenlijk neergezet als leugenaar, want er is niemand bij aanwezig geweest bij het verkoopgesprek in de MediaMarkt.
Ik zeg: BudgetEnergie NOOIT DOEN!
En 1 tip naar Budget Energie toe: Leidt je mensen op en wees menselijker en schappelijker!


Budget energie wil voorledige maand termijn incasseren terwijl contract al beëindigd is. Ik moet eerst het voorschot betalen pas daarna willen ze pa
Sep 18, 2018 by Anonymous
Naam: Evert • 
Woonplaats: Breda • 
Titel: Dhr 

Budget energie wil voorledige maand termijn incasseren terwijl contract al beëindigd is.
Ik moet eerst het voorschot betalen pas daarna willen ze pas de eindafrekening opmaken en dreigen met 40 euro incasso kosten.
Klanten service is erg onvriendelijke en ze willen/kunnen niet afwijken van hun systeem terwijl ik meer van hun tegoed heb dan Budget energie van mij.

kortom geen aanrader als je hier ooit weer weg wilt


Budgetenergie? vreselijk bedrijf! Betaal je 1 dag te laat dan krijg je zonder waarschuwing een boete van 40 euro! en een brief van Stedin dat ze je af
May 03, 2018 by Anonymous
Naam: Anne • 
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel • 
Titel: Mw 

Budgetenergie? vreselijk bedrijf! Betaal je 1 dag te laat dan krijg je zonder waarschuwing een boete van 40 euro! en een brief van Stedin dat ze je af gaan sluiten.


Bij aanmelding als nieuwe klant was het al heel vreemd dat ik me alleen kon aanmelden op een huisnummer met een andere toevoeging, maar als ik de klan
Apr 10, 2018 by Anonymous
Naam: Naomi • 
Woonplaats: Rotterdam • 
Titel: Slechte service 

Bij aanmelding als nieuwe klant was het al heel vreemd dat ik me alleen kon aanmelden op een huisnummer met een andere toevoeging, maar als ik de klantenservice zou bellen zou dit aangepast worden. Oke dit is niet perse zo'n issue.. Later werd gevraagd om mijn meterstanden door te geven. Hierdoor kwam ik erachter dat de gevraagde meternummers niet klopten bij mijn meterkast. Blijkbaar een fout in de administratie. Na veel contact en alles gecontroleerd te hebben hielp een aardige man me bij de klantenservice en zou alles goed laten registreren bij de netbeheerder.
Opeens was het contract van mijn bovenbuurvrouw omgezet naar Budgetenergie (zonder haar toestemming?!) en stonden mijn gegevens ineens op haar adres.
Wéér contact opgenomen.. kreeg een zure meid die het blijkbaar erg normaal vond en leek het maar gezeur te vinden en ze zouden het wéér gaan aanpassen.
Ik ben benieuwd of het deze keer wel goed gaat..

Hoop gedoe terwijl ik net zo goed bij mn vorige energiemaatschappij had kunnen blijven. De 8.1 die ze hebben van een klantenbeoordeling krijgen ze van mij zeker niet!


Goedkoper dan de meeste andere energieleveranciers. Communicatie goed en website erg duidelijk. Wat mij betreft een aanrader voor iedereen!
Feb 06, 2017 by Anonymous
Naam: Hendrik K. • 
Woonplaats: Abbekerk • 
Titel: Voordelig 

Goedkoper dan de meeste andere energieleveranciers. Communicatie goed en website erg duidelijk. Wat mij betreft een aanrader voor iedereen!


2.4 4.0 7 7 In juli 2018 mijn contract afgesloten met Budget Energie in de MediaMarkt bij een medewerker van Budget Energie. Het contract was voor 3 jaar vertelde het meisje (Esra Kot) mij, ma Budget Energie