Greenchoice meest klantvriendelijk volgens Customer Centric


GreenchoiceEnergiebedrijf Greenchoice is door onderzoeksbureau SAMR, en door Customer Centric verkozen tot klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland. Eerder kwam de energieleverancier ook al bij de Consumentenbond als beste uit de test.

Met deze overwinning voegt de energieleverancier opnieuw twee prijzen toe aan de groeiende prijzenkast. Vanaf nu mag het energiebedrijf zich Klantvriendelijkste Energieleverancier van Nederland' (van SAMR) noemen en pronken met de 'Customer Centric DNA Award' (van Customer Centric). De laatste prijs wordt overigens toegekend per bedrijfstak. Andere winnaars van de Customer Centric DNA Award waren onder andere BMW, D-Reizen, HEMA, Coolblue, KLM en Regiobank.

CCDNA Awards

De CCDNA Awards worden uitgereikt op basis van intensief onderzoek onder meer dan 12.000 klanten van meer dan 100 bedrijven. Klanten mochten in hun eigen bewoordingen hun meest recente ervaring met het bedrijf omschrijven en toetste bedrijven op hun klantgerichtheid.


Over Koen Verkerk

Ik schrijf dagelijks over ontwikkelingen binnen de energiemarkt. Zo weet ik alles van de huidige gasprijs. Ook weet ik van alles over de gemiddelde kosten voor gas water en licht. Daarnaast vertel ik u hoe u eenvoudig energie kunt en besparen en waar de beste acties van dit moment zijn. Hierdoor krijgt u meer inzicht in uw persoonlijke situatie en kunt u flink geld besparen. Heeft u een vraag over iets wat ik heb geschreven? Of over uw persoonlijke energiesituatie? Neem dan contact met mij op via email. Voor vragen over een specifiek onderwerp kunt u ook in onze F.A.Q. terecht.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Een gedachte over “Greenchoice meest klantvriendelijk volgens Customer Centric

  • Nel

    Zo terecht, en de reden waarom ik al zo lang klant ben. En zeker ook van plan te blijven, zolang Greenchoice zich hierin zo enorm blijft onderscheiden van de “grote”