UnitedConsumers wint opnieuw Opiness Service Award Energie


Energieleverancier UnitedConsumers is deze week opnieuw in de prijzen gevallen. Het won deze week voor het zevende jaar op rij de Opiness Service Award in de categorie Energie. Naast deze prijs wist de energieleverancier ook de Award voor beste zorgverzekeraar en de Service Award (categorie autoverzekeringen) mee naar huis te nemen.

 

Opnieuw beste energieleverancier

Dit jaar was het de zevende keer dat UnitedConsumers werd gekroond tot beste energieleverancier. Deze prijs wist UnitedConsumers in de wacht te slepen door onder andere klantgerichtheid, service van de medewerkers en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. UnitedConsumers werd door klanten beoordeelt met een gemiddeld 9,2. Dit gemiddelde kwam voort uit meer dan 800 reviews. De gemiddelde waardering van een 9,2 is nog hoger dan in voorgaande jaren.

 

”Wij zijn echt bezig onze klanten te helpen. Wij willen het efficiënter en gemakkelijker maken voor onze klanten, daar ligt onze focus, niet op het verbeteren van de interne processen omdat we daar zelf beter van worden. Ik denk dat we daarmee dat verschil maken en dat voelen onze klanten” aldus Bas Poell (Directeur UnitedConsumers).

 

Overige Awards

Naast de prijs voor beste energieleverancier kreeg UnitedConsumers ook een prijzen binnen de categorieën zorg en verzekeringen. Binnen de categorie Autoverzekeringen scoorde UnitedConsumers het beste op service. Het kreeg een gemiddelde 9,4 uit bijna 300 reviews. En ook in de categorieën zorgverzekeringen deed UnitedConsumers het goed. Met een gemiddelde 9,1 uit meer dan 500 reviews bleek dat UnitedConsumers ook in deze categorie het beste scoorde. Dit kwam onder andere door de kwaliteit van de klantenservice en de scherpe prijs van de zorgverzekering.

 

Over de Opiness Awards

Opiness is een onafhankelijk platform waarop consumenten bedrijven en dienstverleners kunnen beoordelen. Alle bedrijven die meer dan 100 reviews ontvangen doen mee aan de Awards en maken kans op een erkenning. Naast de beoordelingen worden bedrijven en dienstverleners niet getest door de organisatie zelf.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.