Eneco en Vandebron lanceren nieuwe campagnes


Zowel Eneco als Vandebron gaan van start met een nieuwe campagne. Zo lanceert Eneco in samenwerking met Toon een nieuwe dienst; de Verspillingschecker. Daarnaast lanceert Vandebron een nieuwe campagne die het suffe imago van duurzaamheid met doorbreken. Beide energieleveranciers focussen met de nieuwe campagne op de steeds groter wordende groep duurzame Nederlanders.

 

Verspillingschecker Eneco

Door middel van de Verspillingschecker van Eneco en Toon kunt u thuis eenvoudig energieverspillers opsporen. Zo krijgen consumenten inzicht in de duurzaamheid van bijvoorbeeld hun koelkast. Daarnaast kan de Verspillingschecker aantonen of een apparaat wel zo zuinig is als het energielabel doet vermoeden. Alleen Eneco klanten die toestemming geven voor de dienst kunnen gebruik maken van de Verspillingschecker. Wanneer een klant dit doet zal de checker data van de slimme thermostaat Toon omzetten in patronen. Aan de hand van deze patronen kan de Verspillingschecker onder andere koelkasten en wasmachines herkennen. Op basis van analyses en deze patronen kan de Verspillingschecker vervolgens persoonlijk advies bieden.

 

Geitenwollen sok campagne Vandebron

Ook Vandebron lanceert deze week een nieuwe campagne. Met deze campagne wil Vandebron meer mensen betrekken bij duurzame energie. Dit wil het onder andere doen door het geitenwollen sok imago van duurzame energie te doorbreken. Om deze campagne kracht bij te zetten opende Vandebron het Geitenwollen Sokken Atelier, waarmee het een ode brengt aan geitenwollen sokken. In het pop-up atelier zet Vandebron samen met schoenontwerper Luc Aarts dit ondergewaardeerde kledingstuk neer als een positief symbool voor duurzaamheid. Daarnaast kunnen geïnteresseerde langskomen om hun oude schoenen te laten customizen. Want iets hergebruiken is natuurlijk een stuk duurzamer dan weer iets nieuws kopen.
 

GoedkopeEnergieenGas.nl
Scheepmakerstraat 42 AlkmaarNH1825BP Nederland 
 • 0612345678

Reageer op dit artikel

  Volgen  
Abonneren op